fredag 23 mars 2012

Master Bedroom-Vårt Sovrum!

Veckans mysigaste dag, måste väl ändå vara fredag!? Alla är på gott humör och vi ser fram emot lite ledigt tillsammans. Jag skall klura lite på vad det ska bli för middag ikväll, och så blir det en sväng förbi vinbutiken!
före..

Vårt sovrum är under förändring. Så småningom ska vi tapetsera här inne och jag skulle vilja måla taket i en halvblank vit färg. Ny säng ska inhandlas och garderober, men det får vi se vad det blir. Vi har ännu inte hittat någon som vi fallit för.

Gardinen med monogram på, är ny och M står för vårt efternamn. Jag blev såå glad när jag hittade den!  Kuddarna blev jag handlöst förälskad i och finns att köpa här! För övrigt är detta en av mina absoluta favorit webbutiker! 


Nu ska jag sätta lite fart och göra mig iordning, innan vi ska ut och handla inför kvällen middag.
Hoppas Du får en härlig fredag!!


Kram Marie

Inga kommentarer: