måndag 16 april 2012

Fjällbacka & Hunnebostrand

Igår hade vi en helt underbar dag på västkusten!!




Första stoppet gjorde vi i mysiga Hunnebostrand, för att senare åka upp till Fjällbacka.

När jag växte upp hade vi sommarställe i Fjällbacka. Jag älskar detta lilla fiskesamhälle!
Halva min släkt håller fortfarande till där på somrarna, min morbror har flyttat dit permanent på senare tid. Det är inte utan att jag blir lite avundsjuk... ;)


När mina stora söner var små, hade vi också sommarställe där.. Men nu nöjer vi oss med att åka dit och hälsa på. Strosa nere i hamnen, shoppa i alla fina butiker och ta ett glas vin på bryggan! *kärlek*

Igår promenerade vi vid havet, klättrade i bergen, fikade i solen och vi alla hade det underbart!


Nästa gång vi åker hit, får det gärna vara lite fler plusgrader... ;)


Ha en fin kväll!

Kram Marie


2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Ja vad är bättre än en dag vid havet? Ta mig med nästa gång när det är mer plus ute. Kram

Villa Humlebo sa...

Det gör jag så gärna! :)

Kram