torsdag 19 april 2012

Nya bilar!

Oj, vad dessa dagarna har gått fort... Dessvärre har jag inte haft tid över för bloggen.

Business as usual! ;)


Det är mycket som händer just nu... Till vår glädje har vi bytt ut våra Volvo S80 och V70, mot två nya bränslesnåla bilar. Den ena är min bil, som jag haft ett litet tag nu... jag har redan hunnit rulla 1000 mil snart.

Nytt för dagen är vår 7-sitsiga bil, som vi hämtade igår. Bilmodellen är helt ny och lanseras först nu, denna helgen. En snygg Fiat Freemont! Vi valde en fullutrustad modell, med läderklädsel och dvd-paket. Perfekt när man har småbarn.. bara att torka av om det blir smutsigt!

Denna stora skönhet körde jag till arbetet i göteborg idag. Lite nervöst att styra denna stora bil i rusningstrafiken, när jag vant mig vid min Hyundai i20. Tror att maken kommer trivas utmärkt med sin nya pärla! ;)
(återkommer med bilder...)



Ha en fin kväll!

Kram Marie

Inga kommentarer: