tisdag 1 maj 2012

Första Maj!



Hur underbart väder har vi inte haft idag då!!?
Utanför mitt fönster är det just nu +19C. Barnen har monterat upp studsmattan, och hoppar som galningar.
Liten prinsessa vill också hoppa och det ser så roligt ut, då hennes hår blir statiskt och står rätt ut!! hihi...

Snart kommer min storebror med flickvän hit, tillsammans med mina föräldrar. Så ikväll skall vi grilla och äta gott. Det skall bli mysigt!

Dagen till ära, har vi påbörjat bygget av vår altan som vi skall ha på framsidan... Vem har lust att vänta på en grävmaskin, när man kan hjälpas åt och gräva för hand..!! ;) När altanen är färdig, ska jag plantera lite uppstammade blommande träd där... Och om inte annat tänkte jag att mina adironstolar skall få flytta dit. Blir perfekt att sitta där och njuta av kvällssolen och en god drink!

Nu skall jag ut i solen igen! Ha en underbar kväll!!


Kram Marie

Inga kommentarer: