onsdag 2 maj 2012

Quick Fix Dinner!


Det tål att upprepas! Vilket underbart väder!! :)

Idag har jag nästan haft lite ångest, när jag suttit på mitt kontor och tittat ut på det fina vädret. Jag tror att jag blev lite bortskämd med härlig långledighet och finaste vårvädret...
Det känns verkligen som att sommaren är på intågande.

Dagens snabblagade middag, bestod av Chili con Carne och en klick creme fraiche. Bland Santa Marias kryddmixer hittade jag chili con carne-mix och den provade jag att laga idag. Det gick snabbt och var lika enkelt som att göra tacofärs! Lite härligt sting i rätten var det också, så det passade väldigt bra med en klick creme fraiche till!

Nu skall jag dricka lite extra vatten och ta en Alvedon, så min huvudvärk ger med sig.

Ha en fin kväll!


Kram Marie

1 kommentar:

Skattelyckan sa...

Huvudvärk är inte att leka med. Kan förstöra de bästa av dagar. Hoppas du hann hem till solen en stund i alla fall. Kram