söndag 24 juni 2012

Nytt Projekt- Master Bedroom!

Hoppas ni haft en härlig Midsommarhelg!


Vi hade det supermysigt, åt och drack gott. Maten dukades upp i en charmig gammal lada.. tända ljus och glada människor. Det kunde inte bli bättre! Jag gillar inte sill, men varje år vill jag ändå prova... kanske att jag tycker om det. Och värdinnan hade gjort egna sillinläggningar, som såg sååå goda ut! Men nä... det är själva sillsmaken som inte passar mina smaklökar. ;) Jag är rätt sjåpig med vissa smaker tyvärr... men jag är glad att jag ändå vågar prova!  TACK bästa Kickan med familj!!



mat, buffé, midsommar, landet, lantligt, vänner, sommar


Igår var vi lite småtrötta, men det var det värt! På eftermiddagen påbörjade vi nästa projekt här hemma. Master bedroom, som det så fint heter, skall få sig en make-over. Sedan vi bytte rum, har vi inte hunnit göra i ordning det för oss. Vi vill köpa en ny säng med sängbord, fina garderober och lite annat smått och gott. Till och börja med ska vi i alla fall tapetsera om, och detta har jag längtat efter lääänge! Men nu så...

master bedroom, tapet, sovrum, lantligt, new england, make-over

Återkommer med resultatet! :)


Kram Marie

1 kommentar:

Skattelyckan sa...

Det var så roligt att ha er på besök. Vi får göra en repris. Ska bli spännande och se hur sovrummet blivit. Kram