söndag 29 juli 2012

Läskande Lemonad a´la Pottery Barn!

sommar, pottery barn, vill ha, shopping

Det finns ingen som tar så inspirerande bilder som Pottery Barn!
Det fina är att man enligt rykten kan beställa deras underbara saker hem till Sverige! En svindlande tanke för oss inredningstokiga! ;)

Denna sommaren har och är inte så lugn och fin som den borde vara... vi har tusen saker på gång! Semesterresa nummer två står framför dörren, så nu är det packa, packa som gäller.

Igår kväll var jag och titta till mitt trädgårdsland. Herregud!! Det ser inte klokt ut!
Landet har förfallit helt, och skall grävas bort och ersättas med ett nytt. Det projektet blir inte förrän nästa vår, så nu har vi mer eller mindre lämnat det åt sitt öde.
Mina stora rabarber skall jag ta hand om efter semestern och koka sedvanlig saft på. Resten åker på komposthögen, då sniglarna skördat allt som fanns! :(


Ha det gott mina vänner!


Kram Marie

Inga kommentarer: