lördag 28 juli 2012

Regn och åter regn...



Hela dagen har regnat bort!
Regnar det på er också?! Jag är sååå uttråkad! Har haft ont i kroppen hela dagen, sov alldeles för länge med en liten prinsessa alldeles nära, hela natten. Man vågar knappt röra sig. *mys* Men aj, vad stel jag blir! ;)
Tänk om man var som barnen... tog på sig regnkläderna och gick ut och letade efter den största vattenpölen att hoppa i!! Hoppa så det stänkte som bara den! hihi...

Jag har lite tvätt att hänga på tork, för imorgon packar vi för vår semester i Danmark.
Jag håller alla tummar och tår för att det skall vara fint väder, så vi kan njuta av lata dagar på stranden alternativt vid poolen!

Kärleken är iväg och hyr en mysig familjefilm. Ett skönt avslut på dagen. Imorgon är en annan dag och då hoppas jag att jag känner mig piggare!

Ha en skön kväll!


Kram Marie

Inga kommentarer: