fredag 27 juli 2012

Stjärnor och Ränder!





Som ni ser har jag en ny header... vet inte riktigt vad jag vill ha ännu, men jag gillar bilden så den får hänga med en stund. Jag ser att fler och fler väljer bort bilder i sin header och bara kör med text. Stramt och enkelt, men lite tråkigt tycker jag.
Jag vill att headern på något sätt ska spegla bloggen och mig, sådant som jag tycker om. Jag får klura lite på det där. Bilden känns ändå som sommar och jag älskar ju stjärnor och ränder!

Lökken, Danmark, lillsemester, Lökken camping, stuga, pölse

Idag skall jag till banken och växla till mig myntrullar med enkronor. Jag brukar ge barnen var sitt rör att spela på de enarmade banditerna, på Danmarksbåten. Vi skall ju snart bege oss på semester till vårt härliga grannland!

Det är dags att börja packa inför nästa semestertripp. Vi har hyrt en stuga i Lökken, och jag hoppas att det fina vädret håller i sig. Stugan ligger precis vid Lökkens sagolika strand, så jag räknar med många dagar på stranden. En tur till Fårup Sommarland ska vi också försöka hinna med!

Hög tid att sätta fart här! Hoppas solen skiner på dig idag!


Kram Marie


Inga kommentarer: