onsdag 25 juli 2012

Sommar och Sol!


cocos, Böda Sand, Öland, sommar, sol strand, bada

Vilket underbart väder vi har idag!!
Jag tycker lite synd om maken som arbetar denna veckan... Själv funderar jag på att ta med de små barnen till stranden. Jag har en del att pyssla med här hemma, men eftersom vi inte ha någon lyxig plaskpöl här hemma, får vi nog ta oss iväg en stund i alla fall.

Det är mitt nästa dröm-projekt; en egen pool! Åh, vad härligt det hade varit!!
Vi har pratat om det i flera år... och maken vill gärna bygga en själv. Medan jag tycker att det räcker med ett färdigt paket. Den skulle iså fall ändå byggas in i ett altandäck. Vi får väl se hur den drömmen utvecklar sig!?


Ha en härlig dag i solen! Det gäller att ta till vara på de dagar som bjuds!


Kram Marie

Inga kommentarer: