torsdag 12 juli 2012

Odd Molly Rose s/s blouse!

Odd Molly, tunika, rosor, blå, vit, sommar


Avancerade namn Odd Molly har på sina kläder... Jag köpte en tunn, blus vid namn Odd Molly rose s/s blouse... och ett armband, Odd Molly Tresure bracelet, almost black. Armbandet är lite lagom casual, och passar fint till sommarens tunna klännigar och tunikor. Finns i flera färger.

Jag har sett att det finns många söta bloggerskor som har armband och halsband med tofsar (snyggt) och buddhafigurer eller andra ikoner, döskallar och peacemärken. Peacemärken är inte min grej, det var det kanske när jag var sexton och då hade jag gammal skön militärskjorta med stort peacemärke på ryggen. Lite revolt sådär... ;)


armband, odd molly, snyggt, sommar,

Nu har jag äntligen Semester!! Det firar vi ikväll med lite bubblor i glaset. Jag hittade ett mousserande vin med smak av passionsfrukt! Det skall bli intressant att prova! Och så är det Sommar med Ernst, som vi inte får missa!

Ha det gott!

Kram Marie

Inga kommentarer: