onsdag 11 juli 2012

Hunky Dory Japan Knit

snygg, japan knit, marinblå, villa humlebo, style by me


Nu är vi nära... sista arbetsdagen imorgon, före semestern! Oj, vad barnen längtar! Ja, vi vuxna också förstås!
Igår var jag en sväng förbi vinbutiken och köpte lite gott rosévin, samt lite rött. Lite bubbel är ett måste! Man får ju fira att det äntligen är semester. ;)

Igår satte jag och maken oss i husvagnen för att gå igenom vad vi ska packa ner. Det tog inte lång stund, sen kom barnen trippande, en efter en. Lite tända ljus, så sat vi där tillsammans och planerade. Mysigt!!

Hunky dory, marinblå, style by Me, kofta, Pondus clothing


Ett av köpen jag gjorde härom dagen var denna underbara kofta från Hunky dory. Jag har haft en tidigare, som jag glömde någonstans...!? Och nu har jag äntligen köpt en ny, denna gången i marinblått.

Jag skall återkomma med lite av det andra jag köpte... Odd Molly bla.


Dags att ta hand om middagen. I kylen står en nybakad Silviakaka, som skall avnjutas till Mat-Tina ikväll! Hoppas ni får en trevlig onsdagkväll!


Kram Marie

Inga kommentarer: