söndag 8 juli 2012

Blåbär!

Vilket underbart väder!! Och vilken härlig söndag vi haft!

Först tog vi en tur till Trollhättan för lite shopping! Vi fick köpt en ny bilbarnstol till prinsessan, då hon vuxit ur sin gamla. Det var dags att byta nu, innan vi ska åka på semester. Det känns tryggt att veta att de sitter bekvämt och säkert när man åker bil.

odd molly, hunky dory, chill norway, chillnorway, shopping,

Sen shoppade vi en hel del till mig, faktiskt...! Framför allt från den här butiken- min favvobutik!
 Jag har väldigt svårt att handla till mig själv. Det är mycket roligare att handla till barnen, och lättare! Jag får visa er lite senare vad jag köpt.

En tur ut i blåbärsskogen gjorde vi också. Oj vad mycket blåbär det finns redan! Stora och fina! De skall avnjutas med lite socker och iskall mjölk. Det är sommar för mig!



Nu ska jag småpyssla lite och sedan njuter vi av denna söndagkväll på altanen. Ha det bäst!!


Kram Marie

Inga kommentarer: