lördag 7 juli 2012

Premiär dopp!


blått, vitt, marint, grillad hamburgare, lunch, teakmöbler, västkusten

Idag var det premiärdopp för mig! Det var riktigt skönt i vattnet, tyckte jag.
Lilla prinsessan gillade också att bada, medan resten av familjen tyckte det var för kallt. Det gäller att ha lite späck som värmer...! ;)
På med bikinin, kände mig som en kassler... intalade mig att jag är nöjd med Size Me!! Sen var det bara att svassa ner till vattenbrynet och kasta sig i handlöst!! Lite humor får man ju ändå ha! ;)

mogihome, hamburgare, new england, marint



Till middag grillade vi hamburgare. Jag dukade med nya textilier, som jag köpt här, på Mogihome. Fina saker till snälla priser. Klart prisvärt! Dessa saker är nu till REA-pris!! Så skynda fynda!!
Dessutom köpte jag varsin solmadrass till mig och maken. De är lite tjocka, som att ligga på ett härligt täcke.



Nu skall jag ladda för lite lördagsmys med familjen! Ha en fortsatt härlig lördag!


Kram Marie

Inga kommentarer: