tisdag 28 augusti 2012

Det är Höst i luften...



Endast tio grader när vi åkte till skola och förskola i morse. Det känns att det börjar bli höst nu!
Jag funderar på att ta en sväng förbi blomsteraffären och köpa några fina bollkryss och sätta i utekrukorna.

Jag pluggar just nu för fullt inför en tenta på torsdag. Det är lite roligt att tenta av en kurs på två veckor, som är tänkt att ta en hel termin! :) Jag siktar förstås på högsta betyg! ;)

Just nu ska jag ta lite lunch, och det blir fylld, baconlindad kycklingfilé med sallad till. Jag har kört igång med Gi-metoden igen. Det är inte svårt att följa och allt det goda man måste försaka med andra dieter, är helt ok att äta här, i måttlig mängd förstås. Lite snabba promenader med hundarna blir det, samt lite träning på gymmet.

Kikar på lite ny höstkläder och hittade denna snygga cape, som snart skall få flytta in i min garderob!




Kram Marie

2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Ja visst har det blivit kallt! Har gått och småhuttrat hela dagen. Hösten är här. Det verkar gå bra med studierna, snabba ryck med tentan. Ha det gott vännen.

Villa Humlebo sa...

One down, one to go..! :)

Ja nu måste jag verkligen visa mig själv att jag fixar det här! Det är lättare att göra det i praktiken, än teoretiskt!

Ha det gott! Och jag hoppas vi kan ses snart!

Kram