måndag 27 augusti 2012

House Doctor





Jag gillar kanske inte vissa moment när det gäller klädvård. Och någon torktumlare har jag inte fått tummen ur att köpa. Däremot har jag två tvättmaskiner och fyra torkställningar, samt en torkvinda i trädgården. Så jag klarar mig hyfsat ändå..!

Vår tvättstuga ligger inte högst upp på prio-listan, men den behöver blir klar den med. Jag spenderar trots allt väldigt mycket tid där! ;)

Snygga detaljer är jag väldigt svag för, även när det kommer till tråkiga utrymmen som tvättstugan. Jag hade mer än gärna köpt två, tre stycken tvättkorgar (en räcker liksom inte långt!) av denna häftiga modell. Denna skönhet kommer från House Doctor. Men med en prislapp på över 2000kr, så får det vara för min del.

Gillar du inredning, ska du ta en titt på denna nyöppnade webbutik! Vill ha, vill ha, vill ha..... :)


Kram Marie

Inga kommentarer: