fredag 10 augusti 2012

Sommarminnen från Lökken, Danmark!


Kvällarna blir kortare och kallare... Vädret har inte varit på vår sidan den här sommaren. Det är inte många kvällar eller middagar som tillbringats ute på altanen denna sommaren heller. Tråkigt!!
Sitter och tittar på lite semesterbilder.. längtar tillbaka till sol och värme!!
Några bilder från vår semester i Lökken, där vi hade hyrt ett hus. Hade det bara varit liiite varmare, hade det varit perfekt!

Mellanprins & prinsessa


Lökken strand

Lill-prinsen

Jag & prinsessan



Idag är det fredag, och jag städar och fejar här hemma. Fönsterputsarna var här i morse, så nu är det avklarat inför hösten. Jag skall i helgen ta alla fönstren på insidan, för de gör jag helst själv. Då slipper jag hålla reda på när de ska komma och slipper tömma fönsterbrädor på krukor och annat.

Älsklingen med vår prinsessa!

Dags att göra lite lunch, och sedan iväg och handla inför helgen! Sköt om er!!


Kram Mia

Inga kommentarer: