torsdag 9 augusti 2012

Ny-Start!



Idag har jag och min störste prins varit på gymmet. Lite typiskt att motionera inomhus, när det är strålande väder ute! Men jag får ta mig en runda med mina chihuahua-flickor i eftermiddag!
Det har blivit en liten nystart denna veckan! Jag har hittat tillbaka till gymmet, vilket min kropp skrikit efter länge! Jag brukar säga att inom mig bor en smal kvinna som skriker efter att komma ut... Jag brukar tysta henne med kakor! hihi... Livet blir så tråkigt med alla dessa dieter jämt, men ska man leva gott, kan man inte sitta still!

Jag blir sugen på att grilla något gott till middag idag och en fräsch sallad. Lite medelhavskänsla, sådär! Det gäller att krama ut det sista av den något trilska sommaren...


Om en liten stund kommer min vackra väninna J hit, med alla sina söta chihuahua! Nämligen inte mindre än fem raringar!!
Ladda kaffebryggaren och det får bli en stund på altanen.

Kram Mia

Inga kommentarer: