tisdag 7 augusti 2012

Jag kom in!!!


studier, affärsjuridik, utbildning,

Jag har inte kommit in till mitt förstahandsval på högskolan... än!
Men väl mitt andrahandsval! Tjooohoooo!!!

På måndag gäller det att vara på topp, för då börjar jag läsa bla. affärsjuridik. Det ska bli såå kul!
Studierna är på distans, och jag styr själv över mitt schema. Hur lyxigt är inte det!!?
Men det är en förutsättning, då jag börjar ett nytt spännande arbete i höst! Tanken är att kunna kombinera arbete och studier, vilket kommer bli en baggis. ;)


Nya tag!, träna, sportlife, motion

Idag startade jag dagen med att ta mig iväg till gymmet! Det är väl närmare ett år sedan sist...
Man kan inte tro att både jag och min make tränade 5-6 dagar i veckan, när vi träffades. Det både syns och känns i kroppen att man inte tränat på länge. (inte någon större förändring på honom dock... :/)
Leva gott med ett stillasittande arbete är ingen bra kombo! Ny höst, Nya tag!! Lata dagar är förbi, nu är det disiplin som gäller! ...eller hur! ;) Men det är alltid en start.

Ha en fin kväll! Nu måste jag sticka iväg på ett möte!


Kram Mia

Inga kommentarer: