måndag 6 augusti 2012

Tokkär!!!

Ja det kan man säga! Inte bara i min snygge make, utan även i denna snygging!
surfboard, surfingbräda, surf, sommar, beach, villa humlebo
Snyggaste brädan från Artwood.

Den är högst upp på Önskelistan och skall få flytta in i vårt vardagsrum... Måste bara fjäska med maken först..! ;)

Hur har ni det mina vänner!?

Idag har inskolningen börjat på fritids för lill-prinsen. Han älskar det!! Och hönsmamma som jag är, har jag smått ont i magen av oro... Han börjar bli stor min lille prins! Bara för en stund sedan kom han stolt och visade upp en stor glugg i överkäken. Han hade tappat sin ena framtand! *sötis!*
Nackdelen med att vara "kortmänniska", är att man inte har växel till tandfén!! Tur att pappa ska iväg och köpa mjölk, så han räddar upp situationen! ;)
Kör ni också med tandfén..? Att man lägger tanden i ett glas med vatten, så byter hon den mot en peng när man sover!? Lite gulligt tycker jag! Då känner man sig stor, när man börjar tappa tänder.

från Bloominghome.se

Nu skall vi krypa ner i sängen och titta på Sommar med Ernst, på tv4 play.
Ha det bäst!!


Kram Mia

Inga kommentarer: