torsdag 6 september 2012

Inspiration Höst!

Nu börjar utetemperaturen krypa neråt och i morse hade vi ynka +6 grader utanför fönstret. Brrr....



Lämnade prinsessan på förskolan. Lill-prinsen fick åka bussen med storebror till skolan idag, spännande!!
Därefter åkte jag till campus, där jag skulle skriva min sluttenta i ekonomi-kursen. Hur det gick, får jag svar på lite senare, men det kändes bra! Jag fick en lugn härlig känsla i magen. Äntligen kunde jag slappna av lite! De sista två veckorna har varit väldigt intensiva... tentor som ska skrivas och jag väntar på svar angående ett nytt arbete...! "fingers crossed!"


I eftermiddag ska jag hämta ut två stora paket på posten. Jag har klickat hem lite inredningsdetaljer, som ska förnya här hemma lite. Jag vill få inte lite mysiga höstfärger och detaljer i bla vardagsrummet.
Återkommer med bilder när det är färdigpiffat! :)

Ha en fortsatt fin torsdag!


Kram Marie

Inga kommentarer: