fredag 7 september 2012

Ladies Night!


Idag piffar jag lite i tvättstugan. Tvättstugan är det ställe i huset vi inte har gjort någonting i ännu. Där gamla fönster och dörr har suttit, ska sättas igen. Vi ska klä väggarna med snygg panel som ska målas vit. Skåp skall sättas upp och nya bänkskivor ska på.

Men i väntan på det, småfixar jag med lite ny förvaring och en ny gardin. Jag får återkomma med bilder när det är klart. I helgen tänkte jag ta mig an vardagsrummet, då de nya gardinerna och kuddarna kom igår. Åh, vad jag längtar!!

Ikväll ska jag ut och äta med min lilla mamma och hennes väninnor med döttrar. Vi har bokat bord på urmysiga Fiskekrogen och skall nog få en väldigt trevlig kväll!
Måste bara fundera ut vad jag skall ha på mig...

Hoppas Ni får en underbar fredag och helg!




Kram Marie


Inga kommentarer: