måndag 24 september 2012

Tonårs Studio!

Snyggaste vägglampan.

Stora sonen har en egen ingång, dusch och toalett. En våning för sig själv som vi kallar tonårsstudion. Färgerna där uppe går i vitt, grått och svart.
Han är inte hemma särskilt ofta längre, och lillebror som är 14 år skulle mer än gärna ta över hans rum! Vem vill inte det i den åldern!? ;) Ett perfekt tonårsrum, där man kan få vara ifred med sina kompisar och där småsyskonen gärna får komma upp om de frågar! ;)

PS soffbord.

Cool bokhylla.

Älskar dessa plåtskåp!

Jag håller på att måla hans entré och trappan upp... det tar sin lilla tid, men jag kommer bli väldigt nöjd när det är klart. Lite nya prylar ska få flytta in och jag har spanat in lite godbitar från PS kollektionen 2012. Ikea har gjort det igen måste jag säga! Det finns mer och mer snygga saker att lägga på önskelistan... inte bara stearinljus man handlar där! ;)

Idag är jag hemma för vård av barn, då de minsta har haft feber i helgen. Det får bli någon dags vila, innan de går tillbaka till skola och förskola. Man måste ju orka med allt stoj och lek!


Ha en fin start på veckan!


Kram Marie

Inga kommentarer: