tisdag 25 september 2012

WI-FI Zone!!


Ja, nu sitter jag och drömmer mig bort... Är väldigt sugen på att piffa och fixa i alla rum!
I stora sonens rum, som jag pratade om igår, har han en soffa som jag gärna skulle byta ut. Soffan har vi tidigare haft och när vi köpte nya, passade denna perfekt uppe hos honom... storleksmässigt ialla fall!

Jag såg denna soffa på det stora varuhuset.. (varför säger man inte bara Ikea!?) En stilren soffa i snygg grå färg. Jag ska mäta och kolla om det skulle passa, och iså fall åker den upp på min önskelista! ;)



En annan sak jag hittade var denna supercoola matta!! Den ska jag bara ha till hans rum! Passar honom perfekt! :) Och min käre mellan-prins...! Om du läser detta, ska du inte vara nå´t orolig... mamma har planer för ditt rum med! :)


Nä, dags att sätta fart! Ska iväg på möte om en liten stund. Önskar dig en fin dag!!


Kram Marie




1 kommentar:

jessica sa...

Hej! Har precid hittat till din blogg, vilket jag är väldigt glad för ;)
Vilken underbar matta, skulle passa så bra i min stora killes rum! Vary har du hittat denna?