onsdag 3 oktober 2012

Tokkär!!





Jag är tokkär i blått och vitt!
Jag har sent om sider upptäckt hemnets inspirationssida. Det finns sååå mycket fina hem!
Dessa bilderna tror jag kommer därifrån, men jag är inte säker, då de legat i min inspirationsmapp rätt länge. Älskar de här bilderna, helt i min smak!! Några av kuddarna känner jag igen från Hemtex, som verkligen hottat upp sig lite på senare tid. 



Nu "njuter" jag av sista dagarna innan jag börjar på mitt nya arbete. Jag har väntat lääände på detta och starten har blivit förskjuten lite pga. olika omständigheter. Men så kan det vara... nu längtar jag bara efter att få börja på måndag! Jag tror att det kommer bli kanon, på alla sätt och vis.

För att göra lite nytta, förutom plugga, kör jag ett race i tvättstugan. Jag rensar ut bland barnens kläder då de vuxit ur mer än halva sin garderob. En del säljer jag och resten skänker jag till välgörenhet.
Jag skulle behöva göra en större shoppingresa, då alla barnen är i behov av lite nytt! Hur kan de växa så fort!? Jag får ge dem "stop och väx", eller va fasen... det kanske har motsatt effekt...!?  ;)


Kram Marie






Inga kommentarer: