tisdag 20 november 2012

by TinTinstyle!


Nu inför alla advent och julfirande är det mycket som man ska hinna med!
Lite glögg-mingel kanske... och annat roligt. Vi planerar att åka på julmarknad nästa helg, en tradition jag och min man har haft sen vi träffades.

Varm Parkas från Lexington.


Lite sugen på att uppdatera min garderob. Håller på att gå igenom och rensa ut sådant som inte passar, eller jag tröttnat på. Igår surfade jag runt lite på en av favvo-butikerna, på nätet, nämligen Tintinstyle.se
Detta hade gärna fått ta plats i min garderob! :)

 Ullkappa från Chill Norway.

 Hunter Original Brit
Sötaste ringen!


Enkel blus från Marlene Birger.


Stilfull cardigan från TiMo.


Läckra armband från Stylesnob! 


Önskelistan kan göras lång... tur att det snart är jul! ;)



Kram Marie

Inga kommentarer: