måndag 12 november 2012

Ny vecka Nya projekt!


 Mina fina barn! Älskar er!!

Hoppas ni haft en härlig helg och att alla pappor blivit firade lite extra!

Vi startade fars dag med långfrukost, färska frallor, nypressad juice och tända stearinljus. Det var riktigt mysigt att sitta och äta frukost tillsammans hela familjen. Det är ju sällan det sker numera, med två tonåringar som sover betydligt längre än vi andra... *ler*
I fars dag-present fick kärleken en armbandsklocka från Daniel Wellington, som jag skrev om i ett tidigare inlägg här. Samt ett par stiliga, sköna innetofflor. Det kan bli lite kallt på golven här hemma...

on the road... och där skymtar ni klockan.

Dagen spenderades ganska många mil i bilen för att fira både farfar och morfar. De bor ju inte nära oss.
Vi har ätit gott, promenerat i det fina vädret, fastän det blåste en del och haft det allmänt mysigt!

Idag har jag suttit och beställt julkort. Det är lite pyssligt att fixa med layout och text, men väldigt roligt! Jag ser att klockan har sprungit iväg, så nu är det dags för lite lunch, innan jag fortsätter med studierna!
Önskar er en bra start på veckan!


Kram Marie




Inga kommentarer: