tisdag 27 november 2012

Oliver Furniture Seaside Loftsäng

Här i småstaden regnar det som bara den. Nu när det närmar sig jul, hade det varit trevligare med lite snö, kan jag tycka. Det är så väldigt grått och trist, så man kan bli nedstämd för mindre...

Jag är lite sugen på att göra om i lill-prinsens rum. Sen han fick ett nytt, större rum har vi inte gjort någonting. Jag skulle vilja tapetsera med någon av dessa fina randiga tapeter från Sandberg.

Denna är ljusblå egentligen och heter Karl.


Denna är lite mildare och heter Gustav.

Sen är det dags för en lite roligare säng. Min man har länge pratat om att bygga en loftsäng till honom, då gärna i stil med denna! Men med tanke på hur mycket han arbetar och hur lite fritid han har, är det knappast ett alternativ att göra en själv, om ni frågar mig. ;) Däremot vill jag inte att den ska vara för hög, då vår lille kille bara är 6 år, och går upp på nätterna ibland.

Den här skönheten kommer från Oliver Furniture och finns bla. hos Länna Möbler.

Matchande kudde...


Denna är inte heller så tokig...! 


Nu måste jag börja med dagens "to-do-list". 
Sköt om er!!


Kram Marie




Inga kommentarer: