lördag 17 november 2012

Vårt Sovrum!






Åååh...! Vad jag önskar mig en systemkamera, eller åtminstone en hyfsat bra digitalkamera! Jag har under alla år tagit mina bilder med mobilen, men ibland blir det ju verkligen skräp av bilderna. Grrr....

Minst sagt väldigt skiftande kvalité. Som nu, när det var lite skymning ute, då jag tog dessa bilder.. Kanske kan tomten kommer med en fin kamera i år!?




Vi har köpt en ny säng till vårt sovrum och vi är sååå nöjda! Sängen känner de flesta igen och kommer från det stora blågula varuhuset.
Några foton ska upp ovanför huvudändan, och några bra garderober ska vi också köpa så småningom. En stilig ljuskrona vill jag också ha... en tjock härlig matta att sätta ner fötterna på. Jag vill att sovrummet ska kännas som ett lite lyxigt hotellrum. Det ska synas att det är "master bedroom". :)




Så ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna... Ha en fortsatt fin lördag!


Kram Marie

Inga kommentarer: