söndag 20 januari 2013

Åh, vad Trött jag blir!!


Jag blir så trött ibland!!
Jag studerade förra terminen med väldigt bra resultat, vilket är väldigt roligt! Denna terminen har jag också sökt några kurser, och det skulle bli tillräckligt många poäng för fulla studiemedel. Någon inkomst vill jag ju ha!! Nu har Csn ändrat mitt beslut, vilket innebär att mitt studiemedel blir lägre.... Varför då???

Jo, för att jag pluggar in och sedan tentar av de kurser jag kan. Jag har lätt för att läsa och lär mig fort! Första kursen tentade jag av redan efter första veckan. Varför dra ut på det... ;)
Då funderar jag på att ta en kurs till om jag får.. Men min make tycker att jag ska vänta, ifall jag får arbete. Men som det är nu arbetar jag bara vid behov... det finns ingen trygghet i det. Jag vill ha en anledning att kliva upp på morgonen! ;)

Ja, tålamod... det är bra skit! hihi...


Ha en fin söndag!! Här ska vi snart iväg och åka skridskor med småttingarna!


Kram Marie

Inga kommentarer: