lördag 19 januari 2013

Helgens projekt!






Vilket underbart väder vi haft idag!!
Som gjort för en tur på sjön med skridskorna och varmchoklad i ryggsäcken..  Men först besökte vi småstadens loppis och senare en sportaffär. Lill-killen behövde nya skridskor då han även ska åka skridskor med skolan i veckan.
Jösses vad längesedan jag själv åkte skridskor... Det borde man göra oftare och det får det bli ändring på, för det är ju sååå mysigt att gå ner till sjön och åka med barnen. :)




Mitt lilla projekt för denna helgen är att sy färdigt gardinerna till vardagsrummet. Det som jag nämnde i gårdagens inlägg. Mycket glada färger på det här tyget! Det gillar jag! Längtar tills vi river fototapeten och får gjort färdigt i vardagsrummet.

Ha en fortsatt fin helg!


Kram Marie



1 kommentar:

yasmine modell mamma och fru sa...

åh vad underbart med skridsko åkning.
har inte jag gjort på många år, inte sedan man gick i skolan.
ha en fin kväll
kraam