fredag 22 februari 2013

EyeWear fashion 2013!





by Dolce Gabbana 2013



I går beställde jag nya glasögon, det var verkligen på tiden!! 
De nya kommer om ca två veckor och jag längtar redan! De är i svagt guld, inte gulguld utan en mer elegant ton.. De känns bekväma och är i pilotmodell, som ni ser på bilden nedan. 

Dessa kommer från Vasuma och är köpta hos en optiker i storstaden.
Jag kommer nog att trivas väldigt bra i dem, även om det är ovant med ny modell i början.... 
Det är ju så viktigt, att man trivs i sina glasögon! Speciellt om man som jag, bär dem varje dag. 
Till sommaren, behöver jag köpa nya solisar också, och då är inte de från Dolce Gabbana dumma alls! 

*love it*
Idag försöker jag läsa som bara den! På måndag har jag tenta och läsandet går lite trögt. Jag har svårt att koncentrera mig, och komma igång!? Nu har jag helgen på mig att läsa inför provet, och det kommer säkert gå bra, men det känns som att jag är lite trött i huvudet... Ska göra mig en kopp kaffe och dyka ner i böckerna igen. Önskar Er en härlig fredag!!



Kram Marie

Inga kommentarer: