fredag 8 februari 2013

På bättringsvägen!




Nu är vi friska igen, men jag är rejält trött! Det har tagit på krafterna och nu har jag ett hem som verkligen behöver tas om hand! Men det får jag ta lite i taget...
Det känns skönt att det är fredag, och vi har helgen att vila ut på. Sen måste jag sätta fart!

Barnen har sportlov nästa vecka, och stora sonen ska åka själv upp till Sälen. Han kommer nog få en fantastisk vecka! Jag hade gärna också åkt upp, men det får vänta till nästa säsong!
De små barnen kommer att vara på förskola och fritids då vi arbetar och studerar som vanligt.


Jag är tillbaka på redovisningsbyrån, där jag arbetat tidigare. Men det blir deltid och det är roligt att kunna varva studier med arbete! Jag blev så himla glad när de ringde i veckan och ville att jag skulle komma och börja arbeta igen!

Hoppas ni får en fin helg! 


Kram Marie

Inga kommentarer: