måndag 11 februari 2013

Välkommen NY Vecka!





En ny vecka att se fram emot! Vi har varit lite trötta efter den långdragna sjukstugan vi haft, inget märkvärdigt, bara feber och förkylningar... men ändå!

Jag har studier och arbete att ägna mig åt och de små är på fritids och dagis, så det blir inte mycket till sportlov för dem. Men som tur är ska de göra massa mysiga utflykter mm på dagis och fritids.
Eventuellt tänkte jag att vi skulle packa ner termosen med varm choklad och bege oss ut och åka skridskor i eftermiddag.





Jag ville bara kika in och visa att jag är på gång... ;) 
Ha en fin start på veckan, så ses vi snart!


Kram Marie



3 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Krya på er! Vi har öppet som vanligt på lördag! 10-15. Och trofféer finns det också! :) /L

Sabina sa...

Snygg matta! För visst är det väl en matta? Varifrån är den?
Ha en fin vecka!
kram Sabina

Villa Humlebo sa...

Tack Sabina!
Nej det är en löpare. Köpt på Hemtex! :)

Ha en fin vecka du med!!

Kram Marie