tisdag 19 mars 2013

Accessorize!

Jag har spanat in ett mobilskal, från Michael Kors, som jag vill ha!! Hittar inte någon bild att visa er.... 
Åh, jag måste ta en tur till storstaden för lite shopping snart! ...bara barnen blir friska och jag har möjlighet, med tanke på studierna.

Vi satt härom kvällen och pratade lite om vad vi vill hitta på i år. Det enda vi har bokat, är till sommaren med drygt två veckor på Böda Sand. Sen blir det nog lite små utflykter...

Min önskan är att vi kan komma iväg på vår shoppingweekend, bara vi två, till England.  Vi brukar åka på hösten, men nu har vi inte varit där på ett tag... Tokälskar att shoppa i England!!! 



En butik jag gärna besöker i England är Accessorize! Nytt för mig är att den numera även finns i Sverige! :) De har sååå mycket fint och till bra priser, tycker jag. Här har jag valt ut några favoriter till prinsessan. Fräscht med blått och vitt! Älskar Union Jack! ;)





Kram Marie

Inga kommentarer: