onsdag 20 mars 2013

Dagens Fynd!!

Jag älskar att göra fynd!





I går när jag var och handlade i matbutiken, hade de sneakers till otroliga priset 99kr. Normalt köper vi dessa av märket Converse, då vi älskar Converse!!
Detta är "no brand". Dvs att de har inget märke alls. Jag gillar ändå "no brand", för då kan man köpa alla möjliga färger och byta med, jämfört med om man köper äkta. Men det är en smaksak! ;)


Stora sonen har redan köpt sina Converse. Mellan-sonen däremot blev glad över ett par svarta i hög modell! (Jag köpte ett par extra till honom, för han äter verkligen skor!!?)
Själv har jag också inhandlat mina vita sneakers för sommaren (visar i ett senare inlägg), men varför inte passa på att köpa ett par till vrakpris!! ;) Röda fick det bli till mig!

Det är dagens tips, om ni har svängarna förbi Ica Maxi..!



Dags att ta återgå till lilla sjuklingen; prinsessan... det låter som att hon har vaknat.


Kram Marie

2 kommentarer:

Sabina sa...

Vilket fynd! Lika snygga som äkta converse.

Kram Sabina

Villa Humlebo sa...

Eller hur, Sabina!! :)

Kram Marie