onsdag 6 mars 2013

Lite sol gör underverk!





Det har gått några dagar sen jag gjorde ett inlägg sist... jag har haft fullt upp med att läsa inför mina tentor. Men nu är det klart för denna gången!

Idag satt jag och letade lite vårinspiration på nätet... Trädgårdar... åååhh..! Så vackra trädgårdar folk har! Jag har tyvärr inte ens ljusgröna fingrar och vår trädgård, är inte iordning alls. Det är roligt att se hur andra har det och få lite inspiration. Så småningom kommer vi säkert också lägga ner lite tid och kärlek på vår trädgård. Tills dess drömmer jag mig bort och skissar på lite idéer så länge..

Lite sol var det ja... underbart att sätta sig mot solväggen, när det är några plusgrader och solen värmer lite. Jag får en längtan att städa och göra vårfint i varenda vrå! Lite ljusa, nya gardiner till köket kanske...!? Hittade dessa fräscha från Nyblom & Kollén. Tokgillar deras textilier!!

spring

Ikväll slappar vi i soffan och njuter av Sveriges Mästerkock, följt av Mia på Grötö! 


Kram Marie

Inga kommentarer: