onsdag 13 mars 2013

Vem snodde min Energi och Inspiration....!?




Igår fick jag reda på hur det hade gått på de tre tentor jag skrev förra veckan. Jag fick två stycken A i betyg, men ett C på den tredje! 
Självkritisk som jag är kan jag inte riktigt glädja mig över de A jag faktiskt fått, utan bryter ihop helt över att jag fått ett C... sån är jag, på gott och ont!
Jag hoppas att jag får möjligheten att skriva om den tentan. För just nu känns det som ett stort misslyckande! *drama, drama* 


Om en stund ska jag åka till min vackra väninna och gosa med hennes nya valp.. Min lilla prinsessa är hemma denna veckan då hon haft hög feber. Det är lika bra att ta vab hela veckan då, så att hon blir ordentligt frisk! 
Nu väntar hon på att vi ska göra oss klara, så hon får åka och leka med sin kompis och alla hundarna. Time to go! :)


Kram Marie

2 kommentarer:

Avslutat konto sa...

Hej Mia!
Men vilken jättefin och rolig blogg jag hittade här då! Jag sökte på affärsdisk och så kom din lekstugebild upp, den med skeppet! Lustigt..
Det finns mycket fint här att se, lämnar en hälsning och sen tittar jag vidare!

Ha det gott
Linnea Silversmed

Villa Humlebo sa...

Haha... Det var ju lustigt!!

Ja, du är Välkommen tillbaka!

Ha en fin dag!
Mvh Marie