torsdag 14 mars 2013

Vi börjar väl på måndag!?

Japp... Då var det bestämt! 
På måndag kör vi igång med kost och träning inför beach 2013!! 


Jag och min söta väninna satt igår och pratade om kost och träning, eller bristen på träning.... Vi är inte 20 längre, men inte över 40 ännu heller. Vi känner oss hyfsat ok med våra former, men vill gärna gå ner lite i storlek på bilringarna.

Vi har olika sätt vi vill göra detta på. Jag kan vara ganska strikt, men inte gå "all in", för då är det lätt att det blir för svårt och man struntar i alltihop, om man "unnat" sig lite för mycket på helgen. Nä, det jag inte vill avstå, tänker jag inte avstå heller, men äta lite mindre av.

En annan vän går verkligen "all in" och kör så det ryker om det! F*n, jag blir trött bara jag hör hur hon håller på..!! hihihi....


Men för att få lite inspo, så började jag ialla fall med att sätta mig vid datorn och klicka hem lite nya träningskläder! Känn på den... orkade inte ens ta mig till affären?? ;) Allt från H&M...




Häng gärna på, så kör vi! Var och en på sitt sätt! :)


Kram Marie

Inga kommentarer: