onsdag 8 maj 2013

Studier på hög nivå!





Ja, så här är det...! Jag studerar och nu är det slutspurten. Samtidigt ska jag åka land och rike runt och göra intagningsprov på Högskolor jag sökt in till. Jag hade inte räknat med att detta skulle komma redan, men det är bara att köra på för fullt! :)

Bloggen ligger inte på min prio-lista överhuvudtaget, som ni märker. Jag vill lägga min fritid på min underbara familj och våra fina vänner ( som vi inte heller har tid med just nu...).
Allt har sin tid...


Nu åter till böckerna innan jag tar långhelg.. ( och pluggar... ;))

2 kommentarer:

CS sa...

Roligt!!!
Fina vänner finns alltid kvar... Ser fram emot att träffas och grilla snart!
Lycka till på intervjuerna och proven.
Kramar Camilla S

Villa Humlebo sa...

Åh... vi tänker så på er!! Har C&DS-abstinens! :) Det gör vi gärna!
Tack fina du!

Många Kramar!!