tisdag 14 maj 2013

Varför utsätter jag mig för det här!?




Ja, vilken dag det har varit!
Jag har skrivit en tenta idag, en komplettering om nulägesanalysberäkning. Jag och tentor funkar inte... jag blir superstressad när jag skall skriva prov, så det fullkomligt låser sig ibland!?

Idag var en sådan dag. Det gick helt åt fanders...!!? Tårarna brände bakom ögonlocken och jag svor över att jag i min stress och prestationsångest blandat ihop begreppen. Som tur är har jag en väldigt bra lärare, som lät mig samla mig en stund och sedan skriva om tentan med helt nya uppgifter. Jag vet ju att jag kan det!!

När jag sedan kom hem, fick i mig lite lunch, släppte anspänningen och jag blev som klubbad! En powernap senare, så kunde jag släppa allt och börja läsa inför nästa prov som är på torsdag. Samma dag har jag ett antagningsprov till Högskolan i Norrköping... ingen ro ingen vila mao! :)

När det senare plingade i inboxen att jag klarat tentan med full pott, och slutbetyget i kursen blir ett stort A, är jag sååå lycklig och stolt, ända in i själen! :)


Nu lite mys framför Hockey och Eurovision...



Kram Marie

Inga kommentarer: