tisdag 6 augusti 2013

Nytt litet projekt...



Jag försöker hålla mig sysselsatt med smått och gott här hemma. Vi njuter av några dagar ledigt till, innan vardagen kallar.

Jag behöver mer yta när jag ska studera och mitt i lilla kontor räcker inte ytorna till. Det kräver lite mer plats för böcker, laptop, block, pennor, räknare mm.
Så jag måste flytta ut mitt vita gamla skrivbord som jag älskar och skapa en bättre lämpad yta med plats för förvaring av papper, böcker och skrivaren bla.

Det blir lite återanvändning av skåp och bänkskivor jag hade i min butik, så det kommer inte krävas massa inköp... är dock väldigt kär i en arbetsstol i vitt skinn!! Får se om jag kan fjäska med maken! ;)
Så nu röjer jag och rensar bland papper och pärmar så att vi kan börja skapa mitt nya kontor.



Kram Marie

Inga kommentarer: