fredag 16 augusti 2013

Sommar möter höst...






Nog känns det i luften att det är på väg att ske... sommar blir till höst.
Denna sommar har varit helt underbar och vi har haft fantastiskt väder i vårt sommarparadis! Nu börjar det dra ihop sig och agendan fylls mer och mer. Det blir inte många turer ner till havet, men jag längtar och ser fram emot en härlig promenad på stranden, även när temperaturen sjunker och badkläderna får stanna kvar i garderoben.

För mig väntar Högskolan på måndag och jag är spänd och förväntansfull. Hotell är bokat och väskan ska packas, sen styr jag bilen mot Norrköping. Jag åker tidigt så att jag hinner bekanta mig med staden jag ska besöka regelbundet de närmaste två åren... Jag har hört att det ska vara en härlig stad, så jag packar med mig träningsskorna som är sköna att gå i.



Sköt om er och ha en trevlig helg!

Kram Marie

Inga kommentarer: