fredag 23 augusti 2013

Ett nytt kapitel och ett litet adjö...



Nu har jag kommit hem efter fyra hektiska, men härliga dagar på Högskolan.
Vilka underbara människor!! Både lärare och studievänner... så roligt! Jag är säker på att den här utbildningen kommer bli helt rätt! Jag bara äääälskar det!

Det blir ett Nytt kapitel... och än så länge har jag bara tittat lite.

Ett litet adjö... bloggen, ja... I alla fall ett tag. Vem har tid med det när livet väntar!? Studierna måste jag få ett flyt i, vilket tar lite tid. Vänner jag vill träffa, umgås och hitta på roliga saker med min familj, njuta av årstiderna och mycket mer...

Jag har lagt åtskilliga timmar på den här bloggen, och den har aldrig under de här åren varit prio 1 för mig, och det kommer den aldrig bli heller. Många timmar vid datorn. Oftast roligt, ibland bortkastat...

Varmt Tack till er som trillar in här! Jag återkommer när jag har lite mer struktur på studier och allt annat... Tills dess...





Inga kommentarer: