måndag 16 juni 2008

Dagens shopping!


Idag har jag strosat runt i Göteborg med min mamma och letat efter bröllopspresent... Har faktiskt en liten plan för det.. men det ska jag visa er när jag har arrangerat det hela lite!

Tog en sväng in på NK bed & bath också, för lite shopping till mig! :o) Ska leta fram min mobilsladd så att jag kan föra över bilderna till datorn. Japp! Jag tar ALLA mina bilder med mobilen! Det är därför det inte alltid blir så himla bra kvalitet.. *fniss!*

Med andra ord får ni ge er till tåls innan ni får se vad jag shoppat... jag ska skynda mig.

Det är mycket jag vill visa er nu.... ;o)


Natti, natti

2 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Låter bra - att du har mycket kvar att visa oss!!
Vi ska också på bröllop och jag har ångest över kläderna...
Måste alltid gå bakåt och kolla dina fina tårtor igen och igen!

Villa Humlebo sa...

Tack! Det är alltid roligt att få beröm för tårtorna! :o)
Jag har ingen aning just nu vad jag ska ha på mig...